-->

Algemeen

Meest gestelde vragen

De periode van garantie en de garantievoorwaarden zijn, al naar gelang de levensduur, per product verschillend. BRANDEAL.nl legt de wettelijke bepalingen over garantie ruimhartig uit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ja, alle producten die wij verkopen zijn origineel. De producten die wij verkopen kunnen zijn; restpartijen, huidige en oude collecties, retouren, outlet producten, producten met een kleine manco en in sommige gevallen B-keuze, waarin de afwerking, kleur, pasvorm of maat soms kan afwijken.

Onze Algemene Voorwaarden kunt u hier terugvinden en ons Privacybeleid kunt u hier nalezen.

Door rechtstreeks met de merken of hun officiële verdelers samen te werken en door zelf geen voorraden aan te leggen, kunnen wij grotere kortingen aanbieden aan onze klanten. Dit resulteert in prijzen die tot 70% lager liggen dan de oorspronkelijke richt- of adviesprijs.

Wij vinden je mening erg belangrijk en horen graag wat je van onze website en dienstverlening vindt en hoe we deze nog verder kunnen verbeteren. Daarom kun je altijd contact met ons opnemen per e-mail op sc [at] brandeal.eu of door een brief te sturen naar onderstaand adres: 

Brandeal
T.a.v. Afdeling Klantenservice 
Postbus 1432 
1300BK ALMERE 
Nederland 

U ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw bericht. Wij streven er naar uw bericht binnen 24 uur te beantwoorden. 

Onafhankelijke klachtenbemiddeling 
Indien uw klacht niet door de BRANDEAL.nl kan worden opgelost, dan kunt zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Geschillencommissie Thuiswinkel.org. Thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing. Wat te doen? Voordat u de klacht bij de geschillencommissie kunt indienen, dient u eerst uw klacht schriftelijk bij BRANDEAL.nl in te dienen. BRANDEAL.nl zal binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie geven op uw bericht. Bent u niet tevreden met het antwoord? Dan kunt u uw klacht indienen bij Thuiswinkel.org. Via de website Thuiswinkel.org, SGC of ODR kunt u het klachtenformulier invullen. In dit formulier geeft u aan om welke webshop het gaat, uw exacte klacht, eventuele bijlage(n) en uw persoonlijke gegevens.

Ga in “Mijn Brandeal” naar "Gegevens" hier kunt u uw huidige adres wijzigen. Mocht u van een reeds geplaatste order een adreswijziging willen doorgeven, neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen het dan voor u in orde maken.