Bestellen

Meest gestelde vragen

Als u een bestelling wilt wijzigen, kunt u deze tijdens de aanbieding aan ons doorgeven en wij gaan dit zo spoedig mogelijk voor u aanpassen. Als de aanbieding eenmaal is verlopen, is dit uiteraard niet meer mogelijk; de artikelen zijn dan niet meer bij ons in de verkoop.

Indien u achteraf besluit om af te zien van uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice en geef alle bestelgegevens door. Mocht u al betaald hebben, dan wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk teruggestort.

U kunt de dagelijkse deal bestellen door op de button “in winkelwagen” te klikken (selecteer wel eerst uw maat en/of kleur mits van toepassing). U komt hierna in de winkelwagen. Je ziet hier een opsomming van het bestelde ter controle, wanneer alles in orde is klik je op “afrekenen”.

Wij ontvangen van de leverancier een gereserveerde aantal producten en wij kunnen niet meer aanbieden. Wanneer een product is uitverkocht, kan deze niet meer besteld worden. Wanneer een leverancier in een uitzonderlijk geval besluit om meer voorraad vrij te geven, dan voegen wij dit direct toe aan de deal..

Nee, pas zodra de betaling is afgerond bent u verzekerd van de artikelen.

Ja, dat kan door artikelen uit verschillende deals in één winkelmandje te leggen en ze samen, in één keer af te rekenen. Zo betaalt u eenmalig €5,95 verzendkosten (binnen Nederland).