Bezorgen

Meest gestelde vragen

De pakketbezorger geeft geeft alle informatie na bezorging direct realtime door. Wij gaan ervan uit dat de verstrekte informatie op de website van onze vervoerders altijd klopt. Controleer dus eerst bij medebewoners en buren of zij de bestelling in ontvangst hebben genomen. Mochten buren of andere bewoners niks hebben aangenomen, dan raden wij aan om contact op te nemen met onze klantenserice. Zij kunnen een onderzoek opstarten bij de specifieke vervoerder, waar navraag zal worden gedaan bij de bezorger en het uiteindelijke bezorgadres door middel van GPS-tracking kan worden herleid. De voortgang is dat de vervoerder een onderzoek gaat instellen en kan contact met u hierover opnemen en een eventueel procesverbaal opstellen. Een dergelijk onderzoek kan tot 13 werkdagen duren.

Wij hanteren vaste verzendkosten per bestelling voor leveringen in Nederland en Belgie. De kosten voor zendingen binnen Nederland zijn €5,95 en €7,95 voor zendingen naar Belgie. Dit gebruiken wij voor het zorgvuldig afhandelen van de bestelling, verpakkingsmateriaal en bezorging op elk gewenst adres in Nederland en Belgie.

Wij maken gebruiken van de diensten van DPD Pakketservice en DHL Parcel.Track & Trace is een handige manier om uw pakket of zending te volgen. Door het invullen van een nummer en een postcode bent u direct op de hoogte van de verzendstatus van uw pakketzending.

De levertijd van een bestelling bedraagt gemiddeld 7-10 werkdagen. In sommige gevallen is dit langer, maar het komt ook vaak voor dat wij veel sneller leveren. Wij vermelden de geschatte levertijd altijd bij de aanbieding.

Wij hebben zelf geen voorraad, maar wij bestellen de producten bij de leverancier na afloop van elke aanbieding. Ondanks dat wij vooraf precies weten hoeveel items wij tijdens een deal kunnen aanbieden, kan het soms voorkomen dat de doorgegeven voorraad achteraf niet blijkt te kloppen. In zo’n geval kunnen sommige orders gedeeltelijk of in zijn geheel niet geleverd worden. Wij ontvangen de deel van de zending van onze leverancier op een later tijdstip. Wij versturen alvast een deel van uw bestelling en u ontvangt het tweede deel binnen 10 werkdagen of een bericht met de exacte leverdatum.

Wij hebben zelf geen voorraad, maar wij bestellen de producten bij de leverancier na afloop van elke aanbieding. Ondanks dat wij vooraf precies weten hoeveel items wij tijdens een deal kunnen aanbieden, kan het soms voorkomen dat de doorgegeven voorraad achteraf niet blijkt te kloppen. In zo’n geval kunnen sommige orders gedeeltelijk of in zijn geheel niet geleverd worden. Hier ontvangt u dan een bericht van ons over. Indien uw bestelling (gedeeltelijk) niet kan worden geleverd, ontvangt u uiteraard het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Het is mogelijk om zelf aan te geven op welk adres u de bestelling wilt ontvangen. U kunt bij het bestellen zowel een factuuradres als een afleveradres invullen. Wanneer u overdag niet thuis bent, kunt u bijvoorbeeld kiezen om uw bestelling op je werk af te laten leveren, bij een familielid of een kennis. Ook handig als u iemand wilt verassen of cadeau wilt doen. LET OP: controleer goed of het adres volledig is ingevuld en compleet is.

Wij houden zelf geen voorraad. Het is niet mogelijk om de bestelling af te halen.

Wij leveren in de meeste landen van Europa.

U kunt het verzendadres wijzigen, wanneer de aanbieding nog actief is. Op het moment dat de aanbieding is verlopen is het niet meer mogelijk om het verzendadres nog te wijzigen. Wilt u het verzendadres dan toch wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice, dan maken wij dat direct in orde.